Zwembad-opvultijd deze laatste dag - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Roland Oomens - WaarBenJij.nu Zwembad-opvultijd deze laatste dag - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Roland Oomens - WaarBenJij.nu

Zwembad-opvultijd deze laatste dag

Door: Roland Oomens

Blijf op de hoogte en volg Roland

25 Mei 2013 | Cambodja, Khett Siem Reab

Zaterdag 25-5-2013.
De laatste dag: dagboekje voor u (en mezelf) bijgewerkt, tassen ingepakt, kamer leeg om 12:00 uur, zwembroek aan en tijd vullen tot 15:00 uur, dan Tuktuk naar luchthaven, vliegtuig 18:20 uur, we zien mekaar morgen.
Einde 38 graden, begin 12 graden of zoiets.
Goei mode-nieuws: mode-onbewust en onverschillig als ik ben heb ik bij inpakken tas een hoop oude T-shirts en shit weggegooid. Jawel, na jaren komen er deze zomer nieuwe T-shirts aan mijn lijf. Nou ben ik weg, Wilma vergezellen die al een paar uur in het water ligt. Tsjuuusssss….
(Roland 25-5-2013 11:25)

Roland

De belevende boekhouder die waar mogelijk met zijn meisje Wilma mooie plekjes op de aardbol gaat bekijken en omgevingen en sferen opsnuift. Plains, trains, automobiles and motorcycles zijn daarbij mooie verplaatsmiddelen. Werkpatronen, geld en tijd zijn daarbij de beperkende factoren. Hij doet het er maar mee. Hoe het ook loopt, deze minder jonge belever schept er groot genoegen in de ervaringen in eigen bewoordingen aan anderen voor te schotelen. Ik hoop u hier en daar vrolijk te maken en een glimlach op uw gezicht te toveren.

Actief sinds 23 Juli 2014
Totaal aantal bezoekers 12070